Sunday 1 September 2013

Kek buah tangan tunang dan tempahan kek dari zana

saya buat untuk buah tangan gi majlis tunang kawan saya. untuk makan-makan keluarga. saya buat kek vanilla. layer dengan strawberry filling, fresh krim dan choc mousse. 

yang ni pula oder dari zana. zana serahkan pada saya nak buat kek apa asalkan dia dapat makan kek. hehe. jadinya keknya saya buat sama macam kek untuk kawan saya sebab buat sekaligus. terima kasih untuk odernyer. dah siap kek, suami tanya, tak ada la ye untuk kita satu? hehe. tak apalah lain kali ye kita buat untuk kita makan-makan.

3 comments:

  1. Ha! Saya kenal kek itu...
    wiwiwiwiwi~
    terima kasih banyak2 bawak kek... sedap kek tu..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..hehe kenit je tpnya :p

    ReplyDelete
  3. ye..ye sayapun kenal kek kt bwh tuh..tq ha for the kek..nyummy..

    ReplyDelete