Wednesday 27 November 2013

Keputusan: Tawaran kek percuma..!!

Salam

Terima kasih kepada yang sudi menyertai tawaran ni..kepada yang bertuah, TAHNIAH diucapkan. kepada  yang kurang bernasib baik, jangan sedih ye. ada rezeki saya akan buat tawaran lagi di lain hari. sepanjang seminggu tawaran yang saya post, seramai enam (6) orang peserta telah menyerta iaitu:-

4) Aida
5) izzah

Bagi tidak membuang masa, saya umumkan KEPUTUSANnya yang telah diperolehi melalui cabutan nombor elektronik random.org.

KEPUTUSANNYA adalah...


Jeng jeng jeeeeeeng......!!


TAHNIAH Sweet Memory.. !!

TAHNIAH Mista Ari..!!

fuh..terkejut adik..lega dah tak berdebar..hehe..

kepada pemenang, boleh la sms kepada saya untuk tuntutan hadiah..nombor seperti tertera di side bar blog saya. ataupun saya taip terus lagi senang hehe. 017-9842429. butirannya adalah seperti berikut:-

Nama:
Tarikh pick up kek:
Warna:
Perisa (kalau mahu):


TERIMA KASIH SEMUA..!!


5 comments:

  1. oh kecewa..uhuhu..takpelah takde rezeki dapat kek free..hehe..next time kita orderlh dgn ha..kepada pemenang TAHNIAH!!..bestnyer...

    ReplyDelete
  2. huu..tu lah kn zana, tak de rezeki kn huu..xpe nnti kt buat tawaran lg ye zana

    ReplyDelete
  3. terima kasih ha....alhamdullillah rezeki anak...dan rezeki birthday kot...

    ReplyDelete
  4. mista ari. tahniah ye ngee

    beti. alhamdulillah..murah rejeki anak..hehe

    ReplyDelete