Wednesday 2 April 2014

Tempahan: kek kek minggu ini

Kak lina minta bbuatkan.saya cuba ikut resepi kat internet ni.saya guna resepi kak zu semanis gula.tapi dalam krim tu saya tak letak telur sebab takut nak makan telur yang tak masak hee

Tumpang untuk kami sikit.untuk kak lina saya buat 5 biji telur untuk kek nya.untuk kek kami saya buat 2 biji telur.saiz 6 inci je yang kitaorg punya tu.keknya pun nipis2 je.nak rasa kan hee

Dah potong.krimnya memang banyak sebab saya nak habiskan krimnya..keknya memang nipis sebab saya memang buat sikit je..tapi sedap resepi ni.walaupun banyak step tapi yang penting menjadi hehe

Gambar ehsan kak lina hehe


Yang ni pula oder dari kawan yani.kek ombre pink guna resepi perfect vanilla cake dengan creamy cream cheese.tq ye

Untuk pacak pacak.foc je.tlg buat..


Cupcakes dioder oleh opismate suami.tq ye




Yang ni kek red velvet dengan creamy cream cheese.pun sama tuan oder dengan cupcakes di atas.

Terima kasih.halal lebih kurang ye.jazaakallah..



3 comments:

  1. hehe..sejak dua menjak ni nafsu terhadap kek2 yg creamy mcm kuranglh ha..padahal tulh kek2 yg jd kegilaan..tp yg teringin tgk semperit ha td..sedapnya..terliur plak...hehe..pastu leh plak sampai pg ni teringat kek buah dlm citer melayu smlm..haha..

    ReplyDelete