Thursday 10 July 2014

Tempahan:kek carrot lagi hoho


Oder dari kak posh dan zana.biasa laa ada musim kek tu ada musim kek ni. sekarang giliran kek sayur ni pula yang kerap saya dapat tempahan haha. berat dalam +- 1kg lepas deco.
 
yang penting, saya buat kek dengan penuh kasih sayang haha. jangan kedekut bahan. itu yang saya pegang. dan buat kek untuk customers macam buat untuk nak makan sendiri cuma err..lebih catik. kalau untuk makan sendiri comot je hehe.
 
kalau saya tak ada mood atau rasa nak marah lepas tengok cerita penjahat misalnya, saya akan tangguh dulu dari membuat kek. tunggu mood elok. muka senyum, ikhlas dan happy baru saya akan masuk dapur haha.
 
sebab selain selawat, saya pegang kepada nilai kasih sayang dalam masakan. tak tahu la betul ke tidak tentang tu sebab kasih sayang yang buat makanan jadi lebih sedap tu adalah aura yang tak nampak. tapi boleh dirasai hehe.
 
terima kasih banyak.

No comments:

Post a Comment