Tuesday 18 August 2015

Jual..Jual..Seqy Beauty

Alhamdulillah..terbuka pintu hati nak jadi agen kecantikan. kecantikan tu tak menahan hehe. padahal agen produk je hehe. saya sanggup ambil risiko sebab saya memang dah jatuh cinta dengan produk ni. nak cakap lebih tak berapa reti tapi kalau dah rasa kualiti kulit ada peningkatan, memang la saya rasa gembira dan rasa nak berkongsi sama. sebab tu lah terjebak jadi agen..hehe

tak kenal, tak cinta. dah cuba, insyaAllah nak beli sebotol dua. saya bagi cuba pada orang sekitar. pasaran saya bermula dari pejabat saya dulu sebab senang nak panjangkan barang bagi rasa sikit sorang. sesiapa dah cuba dan dah tahu prestasinya bagaimana memang tak lepaskan peluang untuk jadi kemas dan berseri sama-sama.

bb cream wajib ada. bawa ke mana saja. comel segera. muka maintain tak nampak macam cakey atau berminyak. tak perlu sibuk nak touch up tiap sejam. puas hati. struktur licin. lembut. mudah rata. pakai sambil memasak pun wajah masih kekal tak berminyak suami pun suka haha (memang dah cuba).




kalau ada nak tanya atau nak beli produk seqy beauty, boleh wasap saya,
 
Ha - 017 984 2429
 
COD: Putrajaya/Angkasapuri/Subang
 
terima kasih.. :')

No comments:

Post a Comment