Wednesday 28 November 2012

Tempahan: Durian crepe lagi

saya jual 4 biji RM8


durian crepe & coklat crepe order dari officemate suami dan deliver hari ini. alhamdulillah..terima kasih banyak ye..walaupun kejadian dia agak hodoh, tapi ada juga yang sudi repeat order...sample pun saya ada sediakan pada yang nak merasa dulu..yang penting, saya buat kuih ni macam yang saya buat untuk makan sendiri..kita nak makan ni mesti nak makan sedap dan puas hati kan..macam tu lah juga bila saya buat untuk orang lain..kalau boleh lebih baik la kan terutama dari segi persembahannya..tapi tu lah tangan saya ni dapat melipat crepe dengan tahap itu saja eloknya..tak comei macam orang lain lipat..huu..tapi tak apa lah, yang penting rasanya i'Allah..tak mengecewakan bagi penggemar durian..

oh ya, dan pastinya gabungan kulit crepe senipis yang boleh bergabung dengan whipping cream dan isi durian segar juga menjadikan ianya satu gabungan yang sedap dan memenuhi selera i'Allah...


aloh kesian ammar..ummie sibuk kat dapur, ammar pun sauk tali beg

bawak diri dengan beg macam nak pergi mengembara

otw nak pergi makan wayar elektrik

berhenti sekejap sebab penat mengembara. kesian anak ummie tido lambat sebab ummie pun tido lambat nak siap bungkuskan crepe. huu..sabar ye ammar...bukan selalu ummie bizi..ada rezeki masuk, bizi la ummie..tak apa hari sabtu ni ummie bawa ammar gi jalan-jalan kat mall eh.. :)

4 comments:

  1. haha lucu ammar!

    ReplyDelete
  2. nak gi mengembara ke mana tu? hehe

    ReplyDelete
  3. ammar nak gi mengembara ke ruang tamu...yang ada almari biskut..sofa kek..coklat getah wayar letrik..hehehe

    ReplyDelete