Wednesday 6 February 2013

kek karamel bulat & kek cawan rama-rama

Alhamdulillah..semalam berjaya siapkan 2 biji kek karamel untuk bawa pulang ke kampung dinihari esok. saya strawberikan dia. lebihan adunan saya masukkan dalam paper cup dan buat kek cawan rama-rama. saya rujuk blog kak azlita masam-manis untuk buat kek cawan rama-rama. krimnya saya pipekan diplomat cream yang dah ada dalam peti lebihan buat durian crepe hari tu

kecut. tinggi jadinya hehe

saya letak choc cip sebab tak ada manik

suka tengok kaler dia hehe

tengok sampai letak lagi hehe. padahal kek cawan ni watak sampingan aje hehe

untuk resepi kek karamel, saya rujuk di blog kak azlita masam-manis juga..semoga Allah memberi rezeki yang melimpah ruah kepada beliau kerana selalu berkongsi ilmu dan tips yang sangat berguna

No comments:

Post a Comment