Wednesday 27 February 2013

Tempahan: untuk Jan & Feb birthday bash ofis suami

Alhamdulillah berjaya siapkan mengikut perancangan. dugaan dan cabaran tu biasa la tambah-tambah dugaan anak yang tak bagi saya buat kerja. nak saya bertempek kat dia je. terpaksa la saya letak dia kat dapur juga. dia ralit je tengok saya buat kerja. tapi sekejap aje bila bosan saya kena entertain dia kat ruang tamu atau pass pada suami. hehe. dan oh ya baru sedar peti kat rumah tak berapa nak besar bila terkial-kial nak sumbat semua ni. syukur muat. rasa macam mcgyver je (eh betul ke eja ;p) hehe.

Kek fruit flan yang tak deco macam kek fruit flan hehe. layer krim saya sapu diplomat krim. topping saya sapu dengan fresh krim memandangkan dua kek lagi krimnya dah ke arah kuning. tak mo la semua kuning hehe. yang ni pilihan suami untuk bawa makan-makan. tapi yang sedihnya tak dapat nak tutup bekas kek sebab tangkai ceri tu tinggi sangat. saya potong terus jadi so-so je haha.

kek rainbow. tak berapa bulat. saya dah oter balik dah tapi tak pulak amik gambar yang dah betulkan krim tu hew hew hew

kek red velvet. saya balik semula kepada resepi JOB sebab rasanya resepi ni keknya lagi lembut dari resepi man raven. tapi dua-dua sedap je pada tekak saya. deco putar-putar saya ambil ilham dari sini.

2 set cream puff

Terima kasih ye kepada ofis suami yang order kek-kek dan cream puff untuk jamuan makan hari lahir big babies bulan jan & feb. maaf dan halal ye terlebih terkurang

Selamat Hari Lahir semua. kerja rajin-rajin hehe

No comments:

Post a Comment