Thursday 7 March 2013

Tempahan: Kek rainbow + edible image

Puan Ayu dari P9 order 2 biji rainbow kek untuk hari lahir anak beliau. saya layerkan dengan light cream cheese dan toppingkan dengan fresh cream.

satu ultraman. gambar edible image ultraman yang ready stock kat kedai dah habis maka terpaksa order last minute. alang-alang tu nak minta gambar anak pn Ayu boleh masukkan dalam edible image tapi tak sempat sebab dah last minute order edible image kan.

suami saya suruh saya conteng pada tempat yang saya biarkan kosong tu. tapi saya beritahu dia nanti serabut tenggelam watak pelangi. lepas tu saya bagi note saya pada dia dan suruh dia lukis apa yang dia nak lukis atas gambar kek yang saya dah snap. dia buat border. padam. dia lukis awan. padam. lukis rumput. padam. lepas tu saya tak tahu dia lukis apa dah. lepas tu dia diam tengok tv. hehehe

satu upin ipin. ini watak utama tapi kurang kemas pulak. mungkin ammar mengamuk jadi saya stress maka jadi begini. tapi saya dah bagi diskaun sebab kecomotan tersebut. ngee

terima kasih banyak ye puan Ayu..jazaakallah..

No comments:

Post a Comment