Wednesday 1 May 2013

beli..beli..!

saya beli di food court p9. RM10 satu set. hebat. tak susah nak cari durian crepe sekarang. mana-mana pun ada jumpa. dalam pada tu ramai dok tanya pasal durian crepe saya tapi saya tak pasti nak ambil oder lagi ke tak musim ni. memandangkan susah nak buat kerja sekarang sebab anak nak bergantung je..macam magnet. saya bergerak beberapa inci pun dia dah menggelabah huu

fruitilisious kot nama dia. sedap macam selalu-selalu. yeh. RM10 seketul. dua kali makan baru habis sepotong tu pun share2

kabur gambar sebab snap pic masa tengah kebulur. carrot cake yang saya tak pernah pandang dulu sekarang jadi kegeraman/kegemaran. pun dua kali makan baru habis. share2 juga..tak la rasa bersalah sangat. pengagihan lemak bebeh ;p

2 comments:

  1. Nyummy~ carrot cake, sy suka makan plain camtu je.. Pernah buat guna resepi yg emak biasa pakai.. Alhamdulillah, sedap dan gebu. Paling penting rasa x berapa manis, tu yang saya suka.. nom nom nom~

    ReplyDelete
  2. WAH..MESTI sedap kan yg awk n mak awk bt sbb resepi turun temurun. nanti raya awk bt la ms sy dtg rmh awk eh hee

    ReplyDelete