Wednesday 17 April 2013

Tempahan: kek ombre dan kek rainbow (based white cake)

wani, kawan baik saya oder 2 biji kek ombre untuk makan-makan di kenduri sedara dia.

tapi ni kek ombre versi kek span hasil perbincangan kedua-dua belah pihak ngee

saya birukan dia ngaaa
terima kasih ye wani..harap berpuas hati..maaf terlebih terkurang..hoho

oh ya, ini pula oder dari puan Gee presint 11 untuk hari lahir anak beliau..kek rainbow dengan asas white cake (original recepi) terima kasih ye..halalkan terlebih terkurang..memang kurang pun sebab boleh pula saya tersalah warna pelangi yang pertama (patutnya merah tapi saya terbuat biru T_T pening kepala punya penangan huu)..untuk itu saya bagi diskaun. harap maaf ye puan Gee..hoho

Selamat Hari Lahir untuk Siti Najihah Nur..semoga membersar jadi anak yang solehah dan dilindungi Allah selalu...

2 comments:

  1. wahhhh~
    terima kasih Ha.. saya dah tayang gambar kat cousins. tak sabar nak rase pulak.. ngeee~

    ReplyDelete
  2. agagaga..hope korang suka la ye mihmihmih
    tq wani muah!

    ReplyDelete