Tuesday 11 June 2013

Tempahan: kek fruit cocktail

order dari kawan suami untuk makan-makan bersama isteri. comel je kan. lama dah kawan suami order kek ni. masa sebelum hari lahir ammar lagi. tapi masa tu tengah cuti. lepas tu balik kampung pulak. lama betul tertangguh baru terbuat. maaf ye..

kek ni kenit aje. saiz 6 inci tapi tinggi la plop. mencecah kotak buahnya. ngee..harap berpuas hati seperti saya yang gembira dengan kejadian kek ini..alhamdulillah..dengan izin Allah..kalau Allah tak izinkan, elok macam manapun bahannya, berhati-hati macam mana pun membuatnya, tetap bermasalah juga. maka kena redha dan rajinkanlah diri buat semula. hee..

sekarang ni saya ambil order mana yang sempat aje sebab ayah saya sakit. jadi kena selalu balik kampung. minggu depan seminggu saya di kampung. giliran saya pula menjaga ayah. minggu depan juga hari lahir ayah. hari bapa lagi. sedih sangat sebab ayah yang dulunya hero saya yang perkasa telah terlantar lumpuh sebelah badan. saya harap ayah kembali pulih dengan ijin Allah yang Maha kuasa. boleh berjalan semula. makan seperti sedia kala. bergurau dengan kami. sama-sama buli emak. kemudian kami ramai-ramai buli ayah balik..

No comments:

Post a Comment